søndag den 18. december 2011

Jubiiii...

Til og fra mærkerne.
Hvalen til Mathilde. Hun blev rigtig glad
Flagranken.
 
Flagranken, som passer perfekt over klaveret.
Så blev det endelig min tur til at åbne pakken i Unikarinas kreative pakkekalender. Jeg har simpelthen glædet mig så meget til at se, hvad der var i. Men i går aftes ville jeg lige tjekke retrorejen ud, og ved i hvad jeg fandt?! Et indlæg som hun allerede havde lagt ud om min gave....he he. Så overraskelsen var mindre, da jeg åbnede min pakke, men glæden var STOR, for det var nogle super fine ting hun havde lavet. Hvalen var tiltænkt Mathilde, og hun blev rigtig glad for den :-) Til og fra kortene var lige hvad vi stod og manglede, for hvor meget jeg end havde håbet at nå her i december, er det desværre ikke blevet til for meget. Flagranken er hængt op, meget passende over klaveret, og skal pynte resten af december og de kommende mange år. 1000 tak :-)

2 kommentarer:

Retro Rejen sagde ...

Jeg har meget røde ører. Tænk at jeg kunne tage sådan fejl. Jeg tror det der snød mig, var at der stod dato med min åbningsdag, og den date den gave jeg sendte skulle være modtaget. Så troede jeg det var den dag den skulle åbnes. Sikke noget :-) Jeg er rigtig glad for at se i kunne bruge tingene! Jeg sender også lige en rigtig overraskelse efter jul, så har du lidt at glæde dig til.
Sikke en fantastisk sød datter du har :-)

LuluVieMa sagde ...

Jamen det skal du ikke have :-) var faktisk selv ved at lave samme nummer, he he. Ej, hvor er du sød, sådan at ville sende en ekstra overraskelse. Det vil jeg glæde mig til. Ja, synes jo også selv, at Mathild er helt fantastisk sød og dejlig :-) Og hun er virkelig glad for hvalen.