torsdag den 23. februar 2012

Fastelavnsboller



I morgen er min sidste dag på arbejde før barsel. Jeg glæder mig som et lille barn til at komme hjem og gå og nørkle lidt...og måske få mig en middagslur. Har så mange ting, jeg gerne vil nå at lave....måske får i mere at se, når jeg får lavet noget. Men i dag blev der så bagt fastelavnsboller til hele min afdeling. Håber der er nok :-) Jeg har brugt AMOs opskrift på dejen og sådan en færdig creme til indeni bollerne. AMOs opskrift på creme ville ikke lykkedes for mig. Derudover er der også lidt solbærmarmelade i. Uhm...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Har du ikke opskrifter på det du bager??
Mvh Gitte

LuluVieMa sagde ...

Hej Gitte.
Tak fordi du kigger med på min blog!
Jo, jeg har opskrifterne. Denne opskrift er fra 'Den store bagebog 2' fra Amo. Den kan købes i bla. føtex til ca 30 kroner. Ved ikke om jeg krænker nogens rettigheder hvis jeg skrev den direkte ind på min blog, og valgte derfr at lade være!!
Med venlig hilsen Louise